معرفی مخزن استیل

استفاده و بهره برداری از انواع مخازن یکی از مهم ‌ترین عناصر در خط تولید صنایع بهداشتی، غذایی و حساس محسوب می‌ شوند. طراحی و تولید مخازن استیل به دلیل جنس بدنه، در برابر خوردگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند، همچنین مخازن استیل از پر کاربرد ترین مخازن بوده و در صنایع مختلف جهت نگهداری سیالات از آن ها استفاده می شوند.

شرکت هلدینگ صنایع برتر ایران با داشتن تجربه ارزشمند در زمینه طراحی و ساخت انواع مخازن استیل با توجه به فرآیند های مدرن، جهت افزایش امکانات و تولیدات کارخانه ها و همچنین تکمیل دستگاه ها و ارائه فناوری به روز و موثر، آماده همکاری با شرکت های ملی و بین المللی می باشد.

مخازن استیل در انواع مختلفی از جمله مخزن استیل تکجداره، مخزن استیل دوجداره، مخزن استیل سه جداره در مدل های متنوعی مانند استوانه ای، مکعبی، کروی، مخروطی و یا با توجه به تقاضای خریدار به شکل تلفیقی از این اقسام طراحی و تولید می شوند. با دقت به فرم هندسی مخزن استیل می توان ضخامت، ارتفاع و فرم کف مخازن که تخت یا مخروطی باشد را تعیین کرد. اگر بخواهیم در مقابل انتقال، حرارت مخازن استیل را حفاظت نماییم و یا این که انتقال حرارت را بر روی مخازن استیل انجام دهیم از مخازن استیل دوجداره و مخازن استیل سه جداره استفاده می نماییم.

طراحی و ساخت مخزن استیل

ساخت مخازن استنلس استیل به شکل‌ های افقی، عمودی، مخروطی و عایق انجام می‌ شود. ظرفیت این مخازن متفاوت هستند و گاهی تا ۳۰۰ متر مکعب نیز می ‌رسند. اولین مرحله در جهت ساخت بهینه ‌ترین مخزن کسب اطلاعات دقیق در رابطه با حجم مورد نیاز، نوع سیال، کاربرد مخزن و فضای سایت پروژه می ‌باشد. بر اساس نوع سیال و ماده نگهداری شده متخصصین تعیین می‌ کنند که از کدام نوع استیل برای ساخت مخازن استفاده شود. به عنوان مثال در صنایع غذایی برای نگهداری سیالات بدون خورندگی از استیل ۳۰۴ استفاده می ‌شود اما در صورتی که سیال نگهداری شده دارای خاصیت خورندگی و یا اسیدی باشد از استیل ۳۱۶ در ساخت مخازن استفاده می ‌شود. در زمانی که هدف صرفاً نگهداری یک سیال می ‌باشد از مخازن تک جداره، برای مواقعی که بحث پایداری دما اهمیت داشته باشد از مخازن دو جداره و برای مواردی که می‌ خواهیم عملیات پخت و یا بخشی از فرآیند های سرمایش و گرمایش را داخل تانک انجام دهیم از مخازن سه جداره کمک می ‌گیریم. همچنین فضای سایت پروژه نیز در تعیین مشخصات هندسی مخازن ساخته شده اهمیت دارند. تعیین عمودی یا افقی بودن مخزن، تعیین ارتفاع مخزن، قطر و ... بر اساس اطلاعات کارفرما صورت می ‌گیرد.

کاربرد های مخزن استیل

مخازن استیل در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از آن ها به شرح زیر می باشد:

· استفاده از مخازن استیل در صنایع شیمیایی

· استفاده از مخازن استیل در صنایع دارو سازی

· استفاده از مخازن استیل در تولید عرقیات گیاهی

· استفاده از مخازن استیل در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

· استفاده از مخازن استیل در تولید صنایع غذایی و تولید محصولات لبنی

چه چیزی مخازن استیل ما را متفاوت می کند؟

شرکت هلدینگ صنایع برتر ایران مخازن استیل با کیفیت عالی را برای برخی از موفق ترین کارخانه های تولید کننده جهان فراهم می کند. بسیاری از شرکت ها به محصولات خود در مخازن ذخیره سازی استیل ضد زنگ ما اعتماد دارند. در زیر، چند فاکتور را توضیح می دهیم که باعث می شود مخزن استیل هلدینگ صنایع برتر ایران بهترین گزینه برای بسیاری از مشاغل در جستجوی مخازن ذخیره سازی با کیفیت بالا باشد.

گزینه های مختلف شکل

هر مشاغلی متفاوت است. این بدان معناست که هر مشاغل دارای اندازه، شکل و ظرفیت متنوعی نیز هستند. ما چندین مخزن ذخیره سازی از جنس استنلس استیل را در اختیار شما قرار می دهیم تا طیف وسیعی از مکان ها را در خود جای دهد. گزینه های مخازن ما شامل اشکال کف تخت، ته ظرف و مخروطی است.

علاوه بر این، شما می توانید مخازن عمودی و افقی را در کارخانه مخزن استیل ناب زیست پیدا کنید. خواه می خواهید فضای ذخیره سازی خود را در فضای داخلی داشته باشید یا در فضای باز، محدودیت های فضای خود را به ما اطلاع دهید. ما راه حلی پیدا خواهیم کرد که کاملاً متناسب است. اگر قبلاً ساخته نشده است، می توانیم آن را برای شما درست کنیم.

شکل ظاهری مخازن استیل

مخازن استیل در شکل های مختلفی طراحی و تولید می شوند، که هر کدام از این اشکال بر اساس نوع نیاز خریداران و همچنین طراحی مهندسان ساخته می شوند. مخازن استیل عموما به حالت استوانه ایستاده تولید می شوند و دلیل آن پوشش دهی گسترده زیادی از صنایع است. می توان شکل هندسی مخازن استیل را به صورت زیر دسته بندی کرد:

· هرمی

· کروی

· مکعبی

· مخروطی

· استوانه ای

· مخزن استیل تک جداره

· مخزن استیل دو جداره

· مخزن استیل سه جداره

بسیاری از ویژگی های اختیاری

این شکل در مورد مخازن استیل ناب زیست تنها گزینه قابل تنظیم نیست. بعلاوه، شما می توانید انواع کنترلهای خودکار و الکترونیکی را درخواست کنید. دما، میزان صدا، تنظیمات را تنظیم کنید و موارد دیگر. با گزینه های تمیز در محل در وقت تمیز کردن و تمیز کردن صرفه جویی کنید.

همچنین چندین مخزن ذخیره شیب داریم. مخازن ذخیره شیب به شما امکان می دهد مایع را به یک طرف مخزن منتقل کنید. اگرچه این ممکن است به نفع هر شغلی نباشد، اما تولید کنندگان خاص مواد غذایی این ویژگی را بسیار مفید می دانند. برای بسیاری از مخازن استیل ما، هم یک جداره داریم و هم یک گزینه ژاکت دار. ژاکت عایق بندی را فراهم می کند و کنترل دما را بسیار آسان تر می کند. نوشیدنی های گرم را در مخازن ذخیره سازی فولاد ضد زنگ با روکش گرم و خنک نگه دارید.

مخازن استیل ضد زنگ دارای درجه غذایی

اگر به گزینه های کنترل شده فشار نیاز دارید ، می توانید مخازن مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی را در شرکت ناب زیست پیدا کنید. مخازن استیل ما دارای درجه غذایی مجاز هستند. غذا های خشک، فساد پذیر، نوشیدنی ها، مواد شیمیایی دارویی و حتی روغن در مخازن استیل در سراسر کشور ذخیره می شود. آن چه را برای مخلوط کردن یا ذخیره کردن در مخازن ما به ما اطلاع دهید و ما شما را به سمت گزینه های متناسب با استاندارد های لازم برای محصول خود راهنمایی خواهیم کرد.

مخزن استیل دوجداره ما به طور معمول از هر دو ماده، هر دو از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. فولاد ضد زنگ 304 مقرون به صرفه ترین گزینه مقاوم در برابر خوردگی است که پیدا خواهید کرد. با این حال، فولاد ضد زنگ 316 کمی محافظت بیشتر در برابر خوردگی و واکنش های شیمیایی ایجاد می کند. بر اساس آن چه شما برای ذخیره سازی نیاز دارید، فولاد ضد زنگ 316 یک ضرورت است. اما حتی اگر 316 برای نوع محصولی که دم می کنید یا مخلوط نمی کنید، دوام بیشتر می تواند تا حد زیادی کمک کند.

مخزن استیل می تواند باعث صرفه جویی در فضا شود!

اگر می خواهید با کمترین فضای خروجی خود را به حداکثر برسانید، ما چندین راه حل برای شما داریم. مخازن مخلوط کردن فولاد ضد زنگ ما نیز به عنوان محلول ذخیره سازی دو برابر می شوند.

مخلوط کردن و ذخیره سازی

می توانید نوشیدنی های خود را در مخزن مخلوط نگه دارید تا زمانی که زمان بطری یا سرو آن ها فرا برسد. با این کار نیازی به یک منطقه مخزن ذخیره جداگانه وجود ندارد. اگر می خواهید مخزن مخلوط کردن شما این عملکرد 2 در 1 را فراهم کند، ممکن است بیش از مخازن استیل تک جداره نیاز داشته باشید. در عوض، به گزینه های ژاکت دار ما نگاه کنید که می توانند دما را با ثبات تر نگه دارند.

آبگرمکن بدون تانک

برای تأمین آب گرم نیازی به مخزن HLT ندارید. ما آبگرمکن تجاری بدون مخزن داریم که همان خروجی را بدون هیچ ردپایی ارائه می دهند. در بسیاری از سیستم های تولید دم ما با مبدل های حرارتی صفحه ای دو مرحله ای مجهز شده است. این گزینه فضای مورد نیاز برای مهار سیستم و مخازن ذخیره سازی شما را به شدت کاهش می دهد.

ذخیره سازی فولاد ضد زنگ در فضای باز:

شما محدود به سیستم های دم کردن داخل ساختمان نیستید. ظرفیت دستگاه های تخمیر کناری در فضای باز بسیار متفاوت است، تا صد ها هزار مخزن گالن. با مخازن فضای باز فولاد ضد زنگ گالن بزرگ 304 فضای داخلی خود را حفظ کنید. بسیاری از این مخازن ته مخروطی هستند که به راحتی نوشیدنی یا محصول شما را توزیع می کنند.

مزایای برتر مخزن استیل

هنگام تصمیم گیری برای خرید مخزن ذخیره سازی روی زمین، اندازه و مکان تنها مواردی نیست که باید در نظر بگیرید. در واقع، آن ها حتی اولین ها نیستند. قبل از این که تصمیم بگیرید اندازه مخزن شما بزرگ است یا می خواهید کجا برود، باید تصمیم بگیرید که از چه ماده ای ساخته شود.

در حالی که مخازن بتنی، پلی اتیلن و فولاد پیچ ​​و مهره هر کدام مزایای خاص خود را دارند. مخازن استیل جوش داده شده بهترین انتخاب کلی است. مخازن استیل جوش خورده نه تنها ماندگاری بیشتری نسبت به بقیه دارند، بلکه هزینه طول عمر آن ها پایین ترین است و به کم ترین تعمیر و نگهداری نیاز دارند.

· طول عمر

مخازن ستیل ضد زنگ در برابر اثرات خوردگی و سایر عناصر طبیعی مانند گرما بسیار مقاوم هستند. در واقع، فولاد ضد زنگ در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است به طوری که برای محافظت از فلز پایه، نیازی به پوشش های داخلی و خارجی نیست. فولاد ضد زنگ همچنین در تمام دامنه های دما شکل پذیر باقی می ماند، در برابر آتش مقاوم است و در معرض نور ماوراء UV بنفش قرار نمی گیرد، که می تواند به رنگ و سایر پوشش ها آسیب برساند. همان طور که گفته شد، مخازن استیل جوشکاری شده با نگهداری مناسب می توانند طول عمر بیش از 100 سال داشته باشند، در حالی که مخازن استیل پیچ و مهره فقط در حدود 30 زنده می مانند.

· ماندگاری

مخازن استیل، بر خلاف مخازن بتنی که مستعد ترک خوردگی و نشت هستند، مخازن استیل جوش خورده فاقد نشت هستند. این مهم است، زیرا نه تنها ترک می تواند یکپارچگی ساختار مخزن استیل را به خطر بیندازد و هم باعث ترمیم طولانی و گران قیمت می شود، اما همچنین، اگر دچار ترک نشود، رطوبت جمع می شود، می تواند باکتری ایجاد شود و سیستم بهداشتی ذخیره شده شما ذخیره شود. کالا ها به خطر افتاده است. علاوه بر این، مخازن استیل پیچ و مهره نیز خطری ایجاد می کند، زیرا هر پیچ و مهره روی مخزن استیل نشان دهنده یک نقطه ضعف بالقوه است. با استفاده از فولاد جوش خورده، مخازن استیل قوی تر، تعمیر و نگهداری کم تر و تعمیرات آسان تر است.

· هزینه

در شرایطی که مخازن استیل جوش داده شده دارای چرخه عمر طولانی تر و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کم تری دارند، کل هزینه مالکیت یک فولاد جوش داده شده اغلب در بلند مدت کم تر از نمونه های بتنی و فولادی پیچ و مهره ای آن است. هر چند فقط حرف ما را قبول نکنید، از ابزار موسسه مخزن استیل بازدید کنید و خودتان ببینید.

· سفارشی سازی

با مشاغل مختلفی که به مخازن در اشکال و اندازه های مختلف احتیاج دارند، آیا ساختن مخزن برای نیاز های شما منطقی نیست، بلکه خرید مخزن استیل از قبل ساخته شده برای شخص دیگر؟ با مخازن استیل جوش خورده، می توانید مخازن استیل را تقریباً به هر ارتفاع یا قطر، با چندین سبک سقف، طرح رنگ و سایر عناصر معماری برای انتخاب نیز طراحی کنید.

· بهداشتی و سازگار با محیط زیست

همان طور که قبلا ذکر شد، فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی و نشت مقاوم است و آن را به مخزن استیل ایده آل ذخیره آب تبدیل می کند. در حالی که مخازن ذخیره سازی بتن اگر به درستی پوشانده نشوند، می توانند کلسیم را به منابع آب برسانند، مخازن استیل ضد زنگ آب را تمیز و بدون تأثیر نگه می دارند. به همین دلیل تعجب آور نیست که بیمارستان ها ملزم به استفاده از مخازن فولاد ضد زنگ هستند. سر انجام، نه تنها فولاد ضد زنگ 100 درصد قابل بازیافت است، بلکه بیش از 50 درصد از فولاد ضد زنگ جدید از قراضه فولاد ضد زنگ ذوب شده مجدد حاصل می شود، تا حد زیادی اثرات محیطی باقی مانده را کاهش می دهد.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، گروه تولیدی و صنعتی هلدینگ صنایع برتر ایران سعی دارد مخازن استیل را با کیفیت و قیمت مناسب خدمت شما عزیزان ارائه دهد و امروزه مخازن استیل به روز این کارخانه را با قیمت بسیار مناسب می توانید تهیه کنید.

گروه تولیدی و صنعتی هلدینگ صنایع برتر ایران، تولید کننده و تامین کننده پیشرو انواع مخازن استیل است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد.

مخزن استیل شرکت هلدینگ صنایع برتر ایران با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی و نهادی ایده آل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مخزن استیل و نحوه تولید آن ها به سایت هلدینگ صنایع برتر ایران مراجعه نمایید.

جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید: 02186127232 09129536702 09127065945